FAQ Obchod

Konvektomaty RETIGO řady Blue Vision
V modelech Blue Vision naleznete jako základní vybavení možnost mít 1000 programů s 20 kroky. Z výroby je již přednastaveno okolo  60 receptů vytvořených šéfkuchaři firmy RETIGO. Složka Programy slouží také jako Vaše úložiště receptů, které si obsluha sama vytvoří, oblíbí a  nebo používá nejčastěji. 

Tyto modely mají také funkci Easy Cooking, kde je přednastaveno několik desítek programů. Jedná se  o  kompletní varné technologie, které jsou přehledně řazeny dle druhu pokrmu. Systém Vám pomůže s výběrem vhodné teploty a  doby přípravy na  základě zadané velikosti pokrmu a  požadovaného stupně propečenosti. Tyto technologie si může uživatel následně editovat a  dle výsledku vaření uložit do  složky "Programy", která je členěná obdobně jako Easy Cooking.

Po celou dobu provozování musí být zařízení podrobováno pravidelným kontrolám, zkouškám a revizím pro provoz tohoto druhu zařízení dle legislativy platné na daném území.

Zařízení je nutné udržovat v čistotě a odstraňovat z něj zbytky starého tuku a potravin. Jen pravidelnou údržbou zařízení a dodržováním všech pokynů je zajištěna jeho dlouhodobá životnost, bezproblémová funkce a kvalita přípravy pokrmů.
Všechny tři modelové řady Blue Vision, Orange Vision Plus i Orange Vision mají funkci Active cleaning v základní výbavě. Pro mytí je nezbytné používat prášek pro automatické mytí Active Cleaner, který je možné objednat ve firmě RETIGO na emailu [email protected] nebo u Vašeho dodavatele. 

 Automatické mytí v konvektomatu Blue Vision
Životnost výrobku je 10 let za dodržení následujících podmínek:

ZÁRUKA

Záruční doba je vyznačena v servisní knížce a v záručním listě. Požadujte důsledné potvrzení záruky firmou, která Vám konvektomat instalovala. Ze záruky jsou vyloučeny škody a  provozní poruchy, vzniklé chybnou obsluhou, nevěnování pozornosti návodu na obsluhu, použitím agresivních chemických mycích prostředků a  nesprávným čištěním konvektomatu. Dále jsou ze záruky vyloučeny závady vzniklé nevhodnou instalací, která není v souladu s doporučením výrobce, věcně nesprávnými opravami, jakož i  závady, které byly způsobeny cizím zásahem nebo zásahem vyšší moci.

FAQ Servis

Podpora je uzavřená sekce, přístupná pouze po přihlášení, pro které potřebujete přihlašovací email a  heslo. 

Sekce podpora je přístupná pouze obchodním a  servisním partnerům firmy RETIGO. Pokud jste konečný uživatel našich produktů kontaktujte nás s vaším dotazem či požadavkem přímo na  e-mailu: [email protected] nebo [email protected].  

Co tam najdu?

V sekci podpora jsou k  dispozici nejrůznější dokumenty a  materiály ke stažení, které nejsou k  dispozici širkové veřejnosti. Jedná se  například o 

Technicko-servisní dokumentaci
Soubory BIM/Revit
Výkresy ve  formátu DWG
Katalogy náhradních dílů
Aktuální software apod.
Jako nový uživatel se  musíte neprve registrovat:

----> Klikněte na  tlačítko PODPORA v  pravém horním rohu webových stránek
Po přihlášení do  PODPORY máte možnost jako obchodní a  servisní partner vyplňovat instalační protokoly k  nainstalovaným konvektomatům online. 

Návod na  registraci instalovaného stroje naleznete ZDE.